Cot Cot Panic

DJECO

A játék célja 1 játékos estén – a feladatkártyákon szereplő feladatokat sikeresen megoldani. 2 játékos esetén – nyerj meg 5 feladat kártyát a játékostársad előtt! Minden játékos vegyen magához egy tyúkudvar-táblát, 6 db tyúk-zsetont, 1 róka-zsetont, 3 hosszú kerítéslécet és 4 rövid kerítéslécet. A feladat kártyákat – képes felükkel lefelé – tegyétek az asztal közepére. Kezdjen a fiatalabb játékos – húzzon egy feladatkártyát és mindkettőtök számára jól láthatóan tegye azt az asztal közepére. A következő feladat az, hogy a játékos a kártyán látható módon elhelyezik a tyúkokat és a rókát. Mindenki vegyen magához annyi és olyan tulajdonságú kerítésléceket, amilyeneket a feladatkártya mutat. Ha mindenki elkészült, kezdődhet a verseny: mindkét játékos egyszerre kezdi a játékot és ugyanaz a céljuk; elhelyezni az összes kerítéslécet, hogy – a rókát mindenképpen kerítés válassza el az összes tyúktól – minden tyúkkutricának egyenlően kell tyúkokat tartalmaznia (természetesen a róka kutricája nem számít) Egy játékkör akkor ér véget, amikor az egyik játékos jelzi, hogy kész a megoldással. Ellenőrizzétek a megoldást; ha minden feltételnek megfelel, akkor a játékos megnyeri a kártyát. ha a megoldás nem helyes, akkor a játékos elveszít egy már megnyert feladatkártyát. Ezután tovább folytatódhat a játék mindaddig, amíg valaki meg nem leli a helyes megoldást. A játékosok egymást váltva fordíthatják meg a feladat-kártyákat. Az a játékos lesz a győztes, aki először 5 kártyát gyűjt. A kerítések lerakásának szabályai: • A kerítés elemeit a tábla négyzeteinek mentén kell lerakni (csak vízszintesen és függőlegesen; átlóban NEM!). Az elemek nem lóghatnak ki a tábláról. • A lécek keresztezhetik egymást. • A lécek nem fedhetik egymást. • Kerítés-elemeket a tábla szélére (körben) nem lehet rakni.
Jelenleg nem rendelhető.

5700 Ft
5415 Ft (-5%)