Grand Prix - Az első verseny
  • 6-99

Grand Prix - Az első verseny

Marbushka

Íme az autóversenyzés történetének első bejegyzése, a ló nélküli lóerő diadala. Rajta uraim, neki a világnak! Úttalan utakon, elhagyott tájakon száguldanak a mindenre elszánt versenyzők, hogy elnyerjék a legrangosabb díjat és egyben a legvakmerőbb pilótának járó dicsőséget. Csak az nyerhet a történelem első és legnagyobb versenyén, aki dacolva a mostoha körülményekkel, autócsodájával elsőként gördül be a célba. Azt azért eláruljuk, hogy a rátermettség mellett még egy kis szerencsére is szükség lesz...

A JÁTÉK CÉLJA: megnyerni a Grand Prix aranyserlegét.
A JÁTÉK ELŐKÉSZÜLETE: Minden játékos válasszon egy versenyzőt és vegye magához a versenyzőhöz járó 6 db játékkártyát.
Ezeket a játék folyamán tartsátok elrejtve a kíváncsi tekintetek elől. Most vegyétek elő az akadály kártyákat (úthiba, üveg-cserép, kőomlás, sár, rajzszög) és helyezzétek el ezeket a versenypályán úgy, hogy egy mezőre csak egy akadály kerüljön, és az akadályok közt legyen legalább 1 szabad mező. Itt vegyétek figyelembe a táblán már szereplő három fix akadályt is (leszakadt híd, kisodródott autó és folyó). Ezektől is tartsátok az 1 mező távolságot! A cél előtti részre
helyezzetek csak akadályt, a lassító pályára nem kell! (A táblán sötétebb barnával jelöltük ezt a szakaszt.) A JÁTÉK MENETE: A versenyzőket állítsátok fel a kockás rajtvonalhoz, a tábla mellé.
Az 1-től 6-ig beszámozott kártyák a dobókockát helyettesítik, most nem a szerencse, hanem Te döntesz abban, hogy hányat lépsz. Ne felejtsd el fejben leszámolni a lépéseket, mielőtt kiválasztanád a kártyát, nehogy akadályra lépj! Ha kiválasztottad a kártyát, lefordítva tedd magad elé!
A többiek ugyanígy tegyenek! Majd egyszerre fordítsátok fel a kártyákat, és aki a legkisebb számot mutató kártyát tette, az lép először. Akié a legmagasabb, az utoljára. Ha egyszerre többen tettétek ugyanazt a számot, az lép elsőként, aki a leghátrébb áll. Ha indulásnál adódik ez a helyzet, akkor a legfiatalabb játékos lépjen először azok közül, akik egyforma kártyát tettek. Az autókkal csak a választott kártyán lévő szám szerint lehet lépni. Az összes lépést fel kell
használni, pl.: ha a hármas kártyát választottad, három mezőt kell haladnod, nem lehet kevesebbet lépni! A foglalt helyeket és az akadálymezőket a lépésekbe bele kell számolni. Ha valakinek az autója azon a mezőn áll, ahová érkeznél, vissza kell őt léptetned a legközelebbi szabad helyre. Ha az a mező, ahová érkeznél, pont akadály, akkor ugyanazon a helyen kell maradnod, ahonnan elindultál volna. A használt kártyákat lefordítva tegyétek félre magatok mellé, és a
következőkben a maradékkal gazdálkodjatok. Amikor az utolsó kártya is elfogyott a kezetekből, az egészet fel lehet venni újra és kezdeni elölről. Érdemes észben tartani, hogy a többiek melyik kártyájukat használták fel egy-egy körben, így sejthető, hogy mennyit lépnek és mikor érnek utol vagy szorítanak le.
A JÁTÉK VÉGE: A játék akkor ér véget, ha egy vagy több autó is áthalad a híd előtti célvonalon.
Aki elsőként lépi át a célvonalat, az a győztes, vagy ha több autó lépte át egyszerre, akkor az, aki a legmesszebbre jutott a kivezető szakaszon. A játéknak addig nincs vége, amíg az összes játékos le nem lépi abban a körben a lépéseit! Így derül ki biztosan, hogy ki a győztes. Ha a kiválasztott kártya többet mutat, mint amennyi lépés a cél eléréséhez szükséges, akkor az autó a célvonal utáni aktuális szabad helyre kerül. Itt ugyanígy az a szabály érvényes, hogy egy
mezőn csak egy autó állhat és a helyet foglaló hátrébb tolja a már ott álló versenyzőt.

A JÁTÉK TARTALMA: 1db játéktábla, 5x6db kártya, 5db fa autó söfőrrel, 5db akadály, 1db serleg

Játékszabály ( )

A webshop készletén jelenleg nincs, de rendelhető, amennyiben be tudjuk szerezni, a várható szállítási idő: 8- 15 nap.

Teljes ár: 11990 Ft
Aktuális ár: 11391 Ft
loyaltypoints57 törzsvásárlói pont
Kosárba

Sütihasználati beállítások