Ismerd meg A küldetést!

2011. október 31.Vera

cimkék: játék Berg Judit Rumini

ruminiEgy hatalmas színes doboz, benne egy óriási térkép, jól ismert varázseszközökkel, sorsfordító kártyákkal,  mágnessel. Sok-sok ismerős helyszín, felfedezésre váró szigetek, hangulatos kikötők  és ezernyi kaland vár rád.

 

A küldetés csak rajtad áll, használd ki a szerencsédet, és jól taktikázz!

És persze a jó szél elengedhetetlen...

 

 

A négyszemélyes játék lényege, hogy különböző küldetéseket hajts végre, és a négyzethálókkal felosztott óriási, és gyönyörűen színes térképen, Rumini világtérképen keresztül eljuss a feladatkártyádon jelölt három kikötőbe, például ide:

- Pelevárba Vakarcsik bácsinak kell különleges fűszert szállítanod,

- Datolyapartra bodzaszörpöt szállítasz az oda visszaköltözött denevérkolóniának,

- Zúzmaragyarmatra Miklós királnynak viszel kókuszdiót, mert még soha nem kóstolta.

A játék során három kockával kell dobunk, - van köztük egy égtájkocka is- melyek megmutatják, hogy milyen irányba, mennyit léphetsz.

Útba ejtheted Ércszigetet, ahol egy láda kincset kapsz, Kopjásvégen Omnitudor egy mágnest ad ajándékba, Batka-szigeten sűrű erdejében viszont eltévedhetsz, ha nincs térképrajzolód.

És mostantól kezdve attól függően, hogy milyen mezőre lépsz, különböző kalandokba keveredhetsz, vagy különleges feladatokat kell végrehajtanod, amikhez természetesen használhatod a varázseszközöket.

jatek

 

 

Kerülhetsz kalózok közé, vagy kimentheted a vízből egy süllyedő hajó legénységét, ilyenkor hálából egy láda kincset kapsz. A Jégmező fogságába kerülve csak akkor szabadulhatsz, ha sikerül Déli irányt dobni, és vigyázat, cápák is támadhatnak rád, és ott vannak a zátonyok, az örvények, és a feketesirályok, és eltévedhetsz az őserdőben, és a Ragacs-tenger is nagyon veszélyes. Csupa-csupa ismerős helyszín!

Ahhoz, hogy ezekből a veszélyes kalandokból épségben kerülj ki, kincsekre vagy varázseszközökre van szükségked.

ladaKincsek nélkül semmit sem érsz, hiszen ezekkel tudsz a szigeteken újabb varázseszközöket vásárolni, sőt ha netán a kalózok fogságába kerülsz, akkor a nálad lévő kincsért persze meg is válthatod magad.

 

vascsVarázseszköz négy féle van: a képen látható vascsöppentő jól jön ha például Diadém Doditól kell megszöknöd,

a fordító vízzel polipot, vagy fekete sirályt szelídíthetsz,

a térképrajzoló jó segítség, ha eltévedtél az őserdőben, és

petárdával hívhatod a partiőrséget, akik bevontatnak az általad választott kikötőbe.

Nagyon fontos még Fortuna bogár kártya: ha ilyet húzol, akkor hatalmas szerencse vagy nagy szerencsétlenség ér, a sorsod megváltozik, jól vigyázz!

 

Mágnest minden játékos kap a játék kezdetén, ennek segítségével térítheted el a hajódat más irányba.

horgonyA küldetésed akkor ér véget, ha pontosan beléptél a célállomás horgonnyal megjelölt kikötőhelyére, ezért egy égtájkorong jár, illetve újabb kincs a jutalmad, hiszen mind a három a kikötőbe el kell jutnod. Az nyer, aki elsőként teljesíti mindhárom feladatát.

A küldetés társasjáték egy igazi családi társas 6 éves kortól, minden Rumini-rajongónak, ahol mindenki egyenlő eséllyel indul, ahol sok múlik a kedvező szélirányon, a szerencsén és okosan használhatjuk a varázseszközeinket.

Játék közben fel lehet lapozni egy-egy Rumini kötetet, felidézhetjük a legizgalmasabb kalandokat és várjuk a folytatást!