ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) az 1. pontban meghatározott szolgáltató (a továbbiakban: „Szolgáltató”) neve alatt működtetett „Babér terápiás szobák” elnevezésű szolgáltatás (a továbbiakban: „Szolgáltatás”) használatának, igénybevételének általános szabályait rögzíti annak érdekében, hogy annak használata, illetve a szolgáltatások igénybevétele zökkenőmentes legyen az bérlők számára (a továbbiakban: „Bérlő”).

Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató neve alatt működtetett Szolgáltatással létrejövő jogviszonyokra terjed ki. Amennyiben a Bérlő úgy dönt, hogy igénybe kívánja venni a Szolgáltató szolgáltatásait, figyelmesen olvassa el jelen ÁSZF-et. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a Szolgáltató szolgáltatásainak igénybevételével elfogadja jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket.

Jelen ÁSZF mindenkor hatályos változata a https://baber.pagony.hu oldalon érhető el.

Jelen ÁSZF hatálybalépésének dátuma: 2024. november 5.

Jelen ÁSZF alapján létrejött szerződés nyelve magyar, a Szolgáltató nem veti alá magát magatartási kódex rendelkezéseinek.

Jelen ÁSZF szerint létrejött szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, így utólag nem hozzáférhető és megtekinthető, azt a Szolgáltató nem iktatja.


A Szolgáltató adatai

A Szolgáltatás foglalásának menete

Regisztráció

Amennyiben a Bérlő regisztrálni szeretne, úgy azt megteheti a kezdő oldalon a „Regisztráljon” gomb segítségével. Fontos, hogy a regisztráció a foglalás előfeltétele.

A regisztrációs űrlap kitöltésekor a Bérlőnek magánszemély esetén szükséges megadnia a Fiókhoz tartozó nevét, címét, e-mail címét és jelszavát, cég bérlő esetén a cég nevét, székhelyét és adószámát. Ahhoz, hogy a regisztrációs kérelem megküldésre kerüljön a Szolgáltató részére, szükséges megismerni az Adatkezelési tájékoztató és elfogadni jelen ÁSZF tartalmát. Enélkül a Szolgáltató nem tudja befogadni a regisztrációs kérelmeket.

Bérlői fiók

Regisztrációt követően a Bérlőnek lehetősége van bejelentkezni a fiókba, amelyhez szükséges megadnia belépési azonosítóját (e-mail cím és jelszó), majd szükséges megnyomnia a „Bejelentkezés” gombot.

A fiókba történő bejelentkezést követően a Bérlő számára 6 menüpont áll rendelkezésre: Szobák, Rólunk, Kapcsolat, Árak, Időpontfoglalás és Bejelentkezés.

A Szobák menüpont alatt a Bérlő megismerheti a foglalható szobatípusokat és azok tulajdonságait.

A Rólunk menüpont alatt a Szolgáltatóról található információ.

A Kapcsolat menüpontban a Bérlő tájékoztatást kap arról, hogy milyen módon, hogyan léphet kapcsolatba a Szolgáltatóval.

Az Árak menüpontban található a Szobák foglalása során fizetendő díj a menüpontban megadottak szerinti feltételekkel. Az Árak menüpont alatt feltüntetett árak a mindenkor fizetendő díjak.

Az Időpontfoglalásnál a Bérlő kiválaszthatja a foglalandó Szoba típusát és a naptár segítségével megadhatja a foglalni kívánt napot, így láthatóvá válik, hogy az a szobatípus azon a napon mikor foglalható.

A Bejelentkezés menüpont ad lehetősége a fiókba történő belépésre.

Foglalás folyamata

A foglalás leadása kizárólag regisztrációval rendelkező Bérlő számára lehetséges.

A Bérlő az Időpontfoglalás menüpont alatt a dátum kiválasztása után mind a 4 szoba foglaltságát láthatja. Itt választhatja ki a szoba nevével megegyező oszlopban a lefoglalni kívánt idősávot. A kijelölt szoba neve és a lefoglalt idősáv adott a szobára vonatkozó ár is megjelenik. Ez alatt az összesítés alatt található 'Lefoglalom' gomb irányítja át a Kapcsolattartó adatai oldalra, ahol leellenőrizheti, hogy helyes adatokra kerül majd kiállításra a számla. A foglalás véglegesítése előtt a Bérlő megismeri a jelen szerződési feltételek és adatkezelési tájékoztatót, majd azok elfogadását követően a „Foglalás véglegesítése” gomb irányítja át a fizetési oldalra, ahol a foglalás árát online bankkártyás fizetéssel tudja kifizetni és így véglegesíteni a foglalást.

Visszaigazolás, ajánlati kötöttség

A foglalás elküldése után Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 30 percen belül visszaigazoló e-mailt küldd, amely tartalmazza a foglalás adatait, így a szoba típusát, a szoba igénybevételének dátumát, árát, a számlázási információkat és a számlát.

A Szolgáltató által megküldött visszaigazolással áll be a Bérlőre nézve az ajánlati kötöttség és ebből kifolyólag a foglalás Szolgáltató által történő visszaigazolásával (elfogadásával) jön létre a szerződés.


Fizetési feltételek

A Szolgáltatónál foglalt szoba bérleti díjának kiegyenlítésére a foglalás során közvetlenül az időpont kiválasztását követően van mód online bankkártyás fizetés formájában.

A bankkártyás fizetést a K&H Bank rendszerének segítségével lehet kiegyenlíteni.

Bankkártyás fizetés esetén a Bérlő átirányításra kerül a K&H Bank felületére és a megrendelés végösszegét ezen a felületen lehet kiegyenlíteni. Fontos, hogy a Szolgáltató nem kezeli a Bérlő bankkártya adatait.

A fizetési szolgáltatást nyújtó K&H Bank Zrt. (a továbbiakban: „Fizetési szolgáltató”) a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló, engedéllyel rendelkező intézmény.

A Fizetési szolgáltató főbb adatai a következőek:



A fizetési szolgáltató mindenkor hatályos ÁSZF-je és Adatkezelési tájékoztatója megtalálható a honlapján az alábbi linkekre történő kattintással: https://www.khpos.hu/sw/static/file/ASZF_Fizetokartya-elfogadas_20240422.pdf. Szolgáltató a fizetési szolgáltató oldalának működésével kapcsolatosan semmilyen felelősséget nem vállal.

Módosítás, Lemondás

Az időpont módosítására vagy lemondására kizárólag emailben, a baber@pagony.hu email címre küldött üzenetben van lehetőség.

Az időpont módosítására – díjmentesen egyetlen alkalommal – legalább 24 órával a lefoglalt időpont előtt van lehetőség. 24 órán belül történő módosításra nincs lehetőség, a díj visszatérítésére nincs mód.

Az időpont lemondását legalább 72 órával előbb teheti meg Bérlő, ebben az esetben a bérleti díj visszajár. 72 órán belül az időpont már csak módosítható, legfeljebb 24 órával az időpont előtt.
24 órán belüli lemondásnál nem módosítjuk és nem utaljuk már vissza a bérleti díjat.





Számlázás

A foglalásról a Szolgáltató számlát állít ki, melyet a foglalás visszaigazolásával együtt elektronikus úton küld meg a Bérlő részére az általa megadott e-mail címre. A Szolgáltató a számlázó program működésével kapcsolatban semmilyen felelősséget nem vállal.

Bérlemény használatára vonatkozó rendelkezések


Bérlemények típusai

Bérlő négy szobatípus közül választhat:

Menta szoba: 6 m2, 2 fotel, kisasztal: egyéni terápiára alkalmas szoba
Zsálya szoba: 6 m2, 2 fotel, kisasztal: egyéni terápiára alkalmas szoba
Fahéj szoba: 2 személyes kanapé, legfeljebb 5 szék, igény esetén tárgyalóasztal
Gyömbér szoba: 13 m2, tárgyalóasztal, 10 szék: csoportos ülésekre, megbeszélésekre alkalmas szoba

Nyitvatartás

A bérlemények hétköznap 9:00-19:00 között bérelhetők, utolsó bérelhető óra kezdete 18:00, míg hétvégén 9:00-18:00 között bérelhetők, utolsó bérelhető óra kezdete 17:00.

A bérlemény minimum bérleti ideje 1 óra.

A bérlési időbe beletartozik az érkezés és a távozás ideje is. A Bérlő köteles a bérleményt tisztán, rendezetten, eredeti állapotban visszaadni. A bérlési időnek az érkezés, esetleges berendezés, távozás előtt a visszarendezés is része.

Tekintettel arra, hogy a szoba a Szolgáltató saját helyiségéből közelíthető meg és annak nyitvatartása nem egyezik meg a foglalható bérlési időkkel, ezért a Bérlő és annak vendége(i) a bolttérben nem tartózkodhatnak 9:00-10:00 között.

Jogérvényesítési lehetőségek

Panaszkezelés

Amennyiben a Bérlő fogyasztónak minősül a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: „Fgytv.”) rendelkezései szerint, a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban megadott elérhetőségein írásban, elektronikusan vagy szóban előterjesztheti, azzal, hogy szóbeli panasz esetén azt nyitvatartási időben tudja megtenni:

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a panasz kezelésével a fogyasztó nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel a Szolgáltató, és annak egy másolati példányát az Fgytv. rendelkezései szerint átadja a fogyasztónak. A Szolgáltató levelezési címére vagy e-mail elérhetőségére megküldött panasz esetén, az írásbeli panaszt a beérkezését követő harminc napon belül megvizsgálja és érdemben megválaszolja, továbbá intézkedik arról, hogy a válasza eljusson a fogyasztóhoz. Ha a Szolgáltató a panaszt elutasítja, álláspontjáról az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában, indoklásával együtt tájékoztatja a fogyasztót. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát köteles az Fgytv. 17/A. § (7) bekezdése értelmében 3 évig megőrizni.


Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségeket lehet igénybe venni:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Békéltető testület: A szolgáltatás minőségével, biztonságosságával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye/székhelye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez is fordulhat. Békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (Fogyasztónak minősülő vállalkozás).

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testülete:

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
Levelezési címe: 1253 Budapest, Pf. 10.
Telefonszáma: +36 (1) 488-2131
Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

A fogyasztó lakóhelye/székhelye alapján jogosult másik békéltető testülethez fordulni a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Az illetékes békéltető testületek elérhetősége: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek_elerhetosegei_2. A békéltető testületek elérhetőségi információi, illetve az elnök személye változhat - különös tekintettel a koronavírus miatti veszélyhelyzetre -, így a Szolgáltató mindenképp javasolja a békéltető testület aktuális elérhetőségi információinak ellenőrzését a békéltető testület honlapján. Szolgáltató köteles a békéltető testületi eljárásokban részt venni és a fogyasztóval együttműködni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.

A jelen ÁSZF szerint kötött online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén fogyasztóként az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvita elektronikusan is rendezhető a Online Dispute Resolution | European Commission (europa.eu) elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, hiánytalanul kitölt egy kérelmet, majd elektronikusan beküldi a békéltető testület részére a platformon keresztül. Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (honlap) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

Bírósági eljárás: A fogyasztói jogvitából származó követelés bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint van lehetőség.

Felelősség

Szolgáltató a hibás teljesítésért a Ptk. szabályai szerint felel.

A szolgáltatás igénybevételével a Bérlő elfogadja, hogy azokat kizárólag a saját kockázatára használja, valamint elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért, továbbá nem felel, ha a szolgáltatása a Bérlő hibájából elmarad, meghiúsul.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a Bérlő által tanúsított magatartásokért, a Bérlő köteles gondoskodni arról, hogy a szolgálatás használata során, harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat közvetlenül vagy közvetett módon ne sértse. Saját magatartásáért a Bérlő felel.

A Bérlő által megadott személyes adatokat a Szolgáltató nem ellenőrzi, azok valódiságáért és helyességéért a Bérlő felel. A Szolgáltató nem felelős azért, ha valóságnak nem megfelelő vagy hibás, téves, hamis adatokat ad meg a Bérlő, az abból eredő károkért a Bérlő felel.

A Bérlő köteles gondoskodni arról, hogy az általa megadott e-mail cím és telefonszám működőképes legyen, valamint amennyiben valamely oknál fogva a Bérlő adataiban változás áll be, köteles azok módosításáról intézkedni. Ezen kötelezettségek elmulasztásából eredő károkért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét a Bérlő által a bérleményben végzett tevékenységéért, az ott folytatott képzés, terápia kizárólag Bérlő felelőssége, aki az ott történtekért teljes felelősséggel tartozik.

A Szolgáltató javasolja a Bérlő fiókja jelszavának rendszeres módosítását, azt a Bérlő senkinek ne adja ki, mások által hozzáférhető helyen ne tárolja. A jelszó elvesztéséből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az e-mail cím és jelszó titkos és biztonságos kezelésével kapcsolatosan kizárólagos felelősség a Bérlőt terheli. Ezen adatait a Bérlő nem adhatja ki harmadik félnek, és nem használhatja más azonosítóját, jelszavát, illetve nem kísérelheti meg más hozzáférésének használatát. Teljes körű felelősség terheli a Bérlőt a belépési azonosító és jelszó párossal, illetve azon keresztül történő mindennemű megrendeléssel kapcsolatban. A Bérlő vállalja, hogy a Szolgáltatót haladéktalanul értesíti adataidnak bármilyen illetéktelen felhasználásáról, illetve a biztonság egyéb módon való megsértéséről. A Szolgáltatót nem lehet felelősségre vonni a belépési azonosító és jelszó párosának illetéktelen felhasználásából eredő bármiféle kárért.

Vis maior

A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel a Bérlőt vagy egyéb harmadik személyt ért kárért, vagy egyéb hátrányos következményért, illetve ezen személyeket hátrányosan érintő késedelemért, egyéb nem szerződésszerű teljesítésért, amely hatókörén kívül eső, elháríthatatlan okból keletkezik (vis maior).

Vis maiornak minősül bármely olyan esemény, körülmény vagy események/körülmények kombinációja, amelyek oka előre nem látható és az általa érintett Fél akaratától függetlenül következik be, az egyik Fél felróható magatartására sem vezethető vissza, feltéve, hogy azt az érintett Fél megelőzni vagy elhárítani kellő gondossággal nem tudja és az a szerződéses jogviszonyból eredő bármely kötelezettség teljesítését korlátozza, akadályozza vagy lehetetlenné teszi (pl.: háború, sztrájk, természeti vagy ipari katasztrófa, járvány, karantén korlátozások, tűzvész, szükségállapot, stb.). A Szolgáltató nem felelős a vis maior-ból eredő károkért vagy egyéb hátrányos következményekért akkor sem, ha a vis maior események a Szolgáltató közreműködőit (alvállalkozóit) hátráltatják vagy akadályozzák. A vis maior esemény bekövetkezte esetén a Szolgáltató haladéktalanul írásban tájékoztatja a Bérlőt az előzetesen megadott kapcsolattartási elérhetőségein. Nem kell figyelembe venni a határidők kapcsán azt az időszakot, amikor a jogviszonyhoz kapcsolódó kötelezettségének teljesítésére a vis maior körülmények következtében nem képes az érintett Fél, így szerződéses kötelezettségeink szünetelnek a vis maior ideje alatt és a teljesítési határidők ennek megfelelően módosulnak és a vis maior esemény elhárításának idejével meghosszabbodnak.

Záró rendelkezések

Jelen ÁSZF minden rendelkezése önállóan értelmezendő. Abban az esetben, ha valamely bíróság vagy hatóság döntéséből eredően egyes részei a továbbiakban nem alkalmazandóak, a fennmaradó rendelkezések továbbra is érvényesek és joghatás kiváltására alkalmasak maradnak.

Jelen ÁSZF alapján létrejött jogviszonnyal kapcsolatban a kapcsolattartás elsődlegesen e-mailben, elektronikus úton történik, ezért a Bérlő köteles az általa megadott e-mail címet ellenőrizni, a hibásan megadott/nem valós e-mail címből eredő következményekért a Szolgáltató nem felel.

Jelen ÁSZF teljesítésével összefüggésben egymásnak e-mail útján megküldött nyilatkozatok a küldést követő 3. (harmadik) munkanapon kézbesítettnek tekintendők, amennyiben nem merült fel az elektronikus kézbesítést meghiúsító akadály.

Nem minősül valamely jogról való lemondásnak, ha valamely bérlői kötelezettségszegésből eredő jogát vagy igényét a Szolgáltató a Bérlővel szemben nem vagy nem azonnal érvényesíti.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, valamint a vonatkozó egyéb jogszabályok rendelkezései.

A Bérlőkre a szolgáltatás időpontjában érvényes ÁSZF rendelkezései az irányadók, azaz a foglalásokra a foglalás elküldése időpontjában érvényes ÁSZF rendelkezéseit kell alkalmazni. A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen ÁSZF rendelkezéseinek egyoldalú módosítására, mely változásokról a módosított ÁSZF hatálybalépést megelőző 30 nappal tájékoztatja a Bérlőket, megjelölve a módosítás hatályba lépésének napját is. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően tett első foglalás alkalmával válnak hatályossá a Bérlővel szemben az ezt követő foglalásokra vonatkozóan.

Nem vonatkozik a 30 napos határidő az újonnan bevezetésre kerülő szolgáltatásokra. Nem minősül az ÁSZF módosításának az, ha az ÁSZF-ben esetlegesen előforduló elütéseket, helyesírási hibákat korrigál a Szolgáltató, vagy olyan pontosításokat eszközöl, amelyek az ÁSZF szerint létrejövő szerződések teljesítésére, annak bármely elemére nincsenek releváns kihatással. Nem minősül az ÁSZF módosításának az sem, ha a Szolgáltató saját magára vonatkozó adatot korrigál. Az itt hivatkozottak szerint korrigált ÁSZF közlése, továbbá azon módosított ÁSZF közlése, amely esetben a jogszabályi változás, hatósági aktus, illetve állásfoglalás, vagy egyébként jogszabályból folyó kötelezettség teljesítése tette szükségessé a módosítást, az ÁSZF-ben egyébként irányadó 30 napos határidőnél rövidebb is lehet. A Bérlő mindezt kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja.

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

Jelen Adatkezelési tájékoztató a Pozsonyi Pagony Kft. Babér elnevezésű üzletében igénybe vehető bérleti szolgáltatás (a továbbiakban: „Szolgáltatás") során megvalósuló adatkezelésről szól.

1. Adatkezelő megnevezése

Adatkezelő megnevezése: Pozsonyi Pagony Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: „Adatkezelő")


Adatkezelő

cégjegyzékszáma: Cg. 01-09-699467


Adatkezelő székhelye: 1137 Budapest, Pozsonyi út 26.


Adatkezelő képviselője: Banyó Péter és Ürögdi András ügyvezetők.


Adatkezelő elérhetősége: adatvedelem@pagony.hu


2. A Szolgáltatással kapcsolatos adatkezelések


3.1 Regisztráció

Az Adatkezelő www.baber.pagony.hu honlapján regisztrációt követően foglalhatja le a megfelelő és rendelkezésre álló szobát.


Adatkezelés célja Regisztráció az Adatkezelő szolgáltatására, a kapcsolódó profil létrehozása érdekében.

Kezelt személyes adatok köre Magánszemély esetén a természetes személy neve, címe, e-mail címe és jelszava, cég esetén a cég neve, székhelye és adószáma.

Adatkezelés jogalapja A GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján, az érintett hozzájárulása.

Személyes adatok címzettje Adatkezelő adatfeldolgozót nem vesz igénybe.

Az adatkezelés időtartama A hozzájárulás visszavonásáig.

Az adatok megismerésére jogosult személyek köre Az Adatkezelő illetékes munkatársai.

Adatszolgáltatás módja Önkéntes. Amennyiben nem adja meg a szükséges adatokat, úgy nem fog tudni regisztrálni.


Az Adatkezelő nem alkalmaz automatizált döntéshozatalt és nem végez profilalkotást.

Adattovábbítás harmadik országba vagy nemzetközi szervezet részére nem történik.


3.2 Foglalás


Adatkezelés célja A személyes adatok kezelésének célja a megfelelő szoba lefoglalásának rögzítése, dokumentálása.

Kezelt személyes adatok köre Regisztráció során megadott adatok mellett a foglalt szoba típusa, foglalási dátumnap és időpont, amennyiben kér számlát, a számlázási adatok.

Adatkezelés jogalapja Az adatkezelés jogalapja a GDPR 6. cikk (1)

bekezdés b) pontja szerint szerződés teljesítése, a Szolgáltatás kapcsán kötött szerződés teljesítése.

Személyes adatok címzettje Adatkezelő adatfeldolgozót nem vesz igénybe.

Az adatkezelés időtartama Adatkezelő a foglalást adatait a foglalás időpontját követő ötödik (5.) év végéig őrzi és ezt követően automatikusan törli.

Az adatok megismerésére jogosult személyek köre Az Adatkezelő illetékes munkatársai.

Adatszolgáltatás módja Önkéntes. Amennyiben nem adja meg a szükséges adatokat, úgy a foglalást nem tudja véglegesíteni.


3.3 Fizetés


A foglalás fizetése bakkártyával, a K&H Bank felületén keresztül történhet.


Adatkezelés célja A személyes adatok kezelésének célja a foglalás díjának kifizetése.

Kezelt személyes adatok köre Név, email cím, foglalási díj, bankkártya száma, megrendelt szolgáltatás megnevezése

Adatkezelés jogalapja Az adatkezelés jogalapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja szerint szerződés teljesítése, a szolgáltatás kapcsán kötött szerződés teljesítése.

Személyes adatok címzettje K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. (1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9., telefon: (06 1) 328 9400, Budapest 1851, www.khpos.hu khpos@kh.hu)

Az adatkezelés időtartama Adatkezelő a foglalást adatait a foglalás időpontját követő ötödik (5.) év végéig őrzi és ezt követően automatikusan törli.

Az adatok megismerésére jogosult személyek köre Az Adatkezelő illetékes munkatársai.

Adatszolgáltatás módja Önkéntes. Amennyiben nem adja meg a szükséges adatokat, úgy a foglalást nem tudja véglegesíteni.


3.4 Számlázás


Adatkezelés célja A személyes adatok kezelésének célja a foglalás díjának megfizetése esetén számla kerüljön kiállításra.

Kezelt személyes adatok köre Név, cím (irányítószám, város, közterület neve, házszám), foglalt szoba típusa, dátum, vételár

Adatkezelés jogalapja Az adatkezelés jogalapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja szerinti jogi kötelezettség teljesítése

Személyes adatok címzettje Adatkezelő adatfeldolgozót nem vesz igénybe.

Az adatkezelés időtartama A számla kiállítását követő 8+1 év végéig őrzi és ezt követően automatikusan törli.

Az adatok megismerésére jogosult személyek köre Az Adatkezelő illetékes munkatársai.

Adatszolgáltatás módja Önkéntes. Amennyiben nem adja meg a szükséges adatokat, úgy számlát nem tudunk kiállítani.


3.5 Panaszkezelés


Adatkezelés célja A szolgáltatással kapcsolatos panaszok kezelése, dokumentálása.

Kezelt személyes adatok köre Név, email cím, telefonszám, foglalt szoba típusa,

időpontja, panasz részletes leírása

Adatkezelés jogalapja Az adatkezelés jogalapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja szerint jogi kötelezettség teljesítése.

Személyes adatok címzettje Adatkezelő adatfeldolgozót nem vesz igénybe.

Az adatkezelés időtartama Adatkezelő a panaszokat annak időpontját követő ötödik (5.) év végéig őrzi és ezt követően automatikusan törli.

Az adatok megismerésére jogosult személyek köre Az Adatkezelő illetékes munkatársai.

Adatszolgáltatás módja Önkéntes. Amennyiben nem adja meg a panasz kivizsgálásához szükséges adatokat, Adatkezelő nem fogja tudni kezelni azt.



4. Az érintettek jogainak érvényesítése

A Játékos számára az adatkezelő biztosítja a GDPR-ban rögzített jogokat, amelyek az alábbiak:

· Tájékoztatáshoz (előzetes tájékoztatáshoz) való jog értelmében az adatkezelő köteles megfelelő tájékoztatást nyújtani az érintettnek a személyes adatok kezelésének útjával és körülményeivel kapcsolatban (GDPR (60) preambulumbekezdés),

· Az Ön által adott hozzájárulás tetszőleges visszavonásának joga az Ön hozzájárulása alapján folytatott adatkezelés leállítása érdekében. A hozzájárulás visszavonása a visszavonást megelőzően folytatott adatkezelés törvényességét nem érinti (GDPR 7. cikk),

· Az adatkezelésre vonatkozó információkhoz és a kezelt adatokhoz való hozzáférési jog (GDPR 15. cikk),

· Pontatlan adatok helyesbítéséhez vagy a hiányos adatok kiegészítéséhez való jog (GDPR 16. cikk),

· A személyes adatok törlésének kéréséhez való jog, illetve – amennyiben a személyes adatokat nyilvánosságra hozták – annak a joga, hogy az adatokat kezelő más adatkezelőket a törlésre irányuló kérésről tájékoztasson /elfeledtetéshez való jog/ (GDPR 17. cikk),

· Az adatkezelés korlátozásának kéréséhez való jog (GDPR 18. Cikk),

· Annak joga, hogy az érintett a rá vonatkozó személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá, hogy kérje ezeknek az adatoknak egy másik adatkezelőhöz történő továbbítását /adathordozhatósághoz való jog/ (GDPR 20. cikk),

· Amennyiben az adatkezelésre közérdekből vagy közhatalmi jogosítvány gyakorlása keretében végzett feladat végrehajtásához, illetve az adatkezelő vagy egy harmadik fél jogos érdekei alapján van szükség, megilleti a tiltakozáshoz való jog az ilyen adatkezelés leállítása érdekében (GDPR 21. cikk),

· A felügyeleti hatóságnál történő panasztétel joga, amennyiben Ön úgy ítéli meg, hogy az adatkezelés a GDPR rendelkezéseibe ütközik (GDPR 77. cikk).


Az adatkezeléssel kapcsolatos jogérvényesítési lehetőség


A Játékos a személyes adatainak védelméhez fűződő jogainak érvényesítésével kapcsolatosan az alábbi elérhetőségeken keresztül fordulhat:


Pozsonyi Pagony Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

székhely: 1137 Budapest, Pozsonyi út 26. email cím: adatvedelem@pagony.hu


A Játékos a személyes adatainak védelméhez fűződő joga sérelme esetén jogorvoslatért fordulhat a következő Hatósághoz:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

cím: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.

postacím: 1363 Budapest, Pf.: 9.

telefon: +36 (1) 391-1400 honlap: www.naih.hu email: ugyfelszolgalat@naih.hu


A Játékos, ha a személyes adatai kezelésének jogellenességét tapasztalja, polgári pert kezdeményezhet az Adatkezelő ellen. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye szerinti törvényszék előtt is megindítható. Adatkezelő székhelye szerint eljáró bíróság a Fővárosi Törvényszék (1055 Budapest, Markó u. 27., +36 1 354 6000)


5. A nyilatkozat megváltoztatása

Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy a tájékoztatót módosítsa. Amennyiben a módosítás az érintett által megadott személyes adatainak felhasználását érinti, úgy a változtatásokról a felhasználót e-mailes tájékoztató levél formájában tájékoztatja. Amennyiben a tájékoztató módosításából kifolyólag az adatkezelés részletei is megváltoznak, az Adatkezelő külön megkéri az érintetti hozzájárulást.

6. Jelen tájékoztatóban nem meghatározott kérdések

A jelen tájékoztatóban nem meghatározott kérdésekben a GDPR, illetve az általa megengedett esetekben, kisegítő jelleggel az Infotv. szabályai az irányadó.

Sütihasználati beállítások