GYIK

Először jársz nálunk?

Kattints a Regisztráció gombra, és hozd létre a saját Pagonyos menüdet, így kényelmesebb és gyorsabb a rendelés.

Bejelentkeztem, meddig válogathatok?

Ha tényleg válogatsz, akkor bármeddig, de tudnod kell, hogy biztonsági okokból időkorlátot állítottunk fel, így ha 120 percig semmilyen böngészést, felhasználói tevékenységet nem végzel (nem kattintasz sehova, illetve az időkorlátra figyelmeztető üzenetre sem reagálsz), akkor a kosarad automatikusan kiürül.

Milyen kedvezményekkel vásárolhatok?

Állandó engedményként minden könyvre 15%-os, minden egyébre pedig 5%-os kedvezmény érvényes a webboltunkban.

Heti akcióinkban ennél magasabb kedvezményt is találhatsz, tehát érdemes feliratkoznod a Pagony hírlevelére.

Hogyan keressek a webboltban?

Ha egy bizonyos terméket keresel, akkor írd be a keresőmezőbe a szerző nevét, a könyv címét (egészében vagy akár részleteiben). Mivel nemcsak cím és szerző szerint történik a keresés az oldalon, hanem a könyvek részletes leírása szerint is, lehetséges, hogy más termékeket is feldob neked a keresés.

Inkább böngésznél? Így használd a szűrést!

Hogy megkönnyítsük a választást, lehetőséged van -- akár egy valódi könyvesboltban -- egyéni szűréseket is beállítani.

Kattints a Szűrés gombra, ahol kiválaszthatod, hogy milyen szempontok szerint szeretnél keresni.

Mikor mondhatom le a rendelést?

Ha a termék nyomdahibás vagy sérült, a rendelés visszamondható. Hívd az ügyfélszolgálatot a 36 70 678 6421-es számon

Hogyan tudok fizetni?

Interneten keresztül bankkártyával, banki átutalással, mobiltelefonon az OTPay szolgáltatásának segítségével, vagy az áru átvételekor utánvéttel lehet fizetni.

Hogyan kapom meg a megrendelt árut?

GLS futárszolgálattal, Pick Pack Pont átvevőponton vagy átveheted valamelyik Pagony boltban.

A GLS futárszolgálat és Pick Pack Pont esetén a 2-3 napos szállítási idő azon termékeinkre érvényes, amelyek készletünkön vannak. Amint átadtuk az árut a szállítónak, egy elektronikus levélben üzenetet küldünk.

Bolti átvétel esetén szintén 2-3 napos szállítási idővel számolhatsz, ha minden termékünk készleten van a rendelésed feladásakor. Felhívjuk a figyelmed, hogy bolti csomagátvétel esetében azonban csak bankkártyás előreutalásra van lehetőséged, tehát a rendelés feladásakor kell kifizetned a csomagot. Erre azért van szükség, mert a jelenlegi veszélyhelyzetben szeretnénk a minimálisra csökkenteni a fertőzés terjedésének a kockázatát, védeni téged és bolti dolgozóinkat is. Ezen kívül jelenleg megharázott számú ember tartózkodhat a boltjainkban, és így pillanatok alatt oda tudjuk adni a csomagodat, hogy tényleg csak a szükséges legkevesebb időt kelljen ott eltöltened. Így bolti átvétel esetén kezelési díjat és szállítási költséget nem számolunk fel.

Kell regisztrálnom?

Igen. Ha regisztrálsz, később nem kell minden egyes alkalommal megadnod az elérhetőségeidet és egyéb adataidat.

Azonnal értesülhetsz akcióinkról, és személyre szabott ajánlókat kérhetsz, mindemellett automatikusan törzsvásárlóvá válsz, ami kedvezményes könyvvásárlást biztosít nemcsak a weben, hanem boltjainkban is.

Regisztrált törzsvásárló vagyok, újra kell regisztrálnom?

Nem szükséges, csak egy e-mail-címre van szükség. Ha a törzsvásárlói regisztráció során nem adtál meg e-mail-címet, keresd fel vevőszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@pagony.hu e-mail-címen, ellenkező esetben kövesd az alábbi lépéseket:

Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek?

1. Írd be a törzsvásárlói regisztráció során megadott e-mail-címet a főoldalon a Bejelentkezéshez!

2. Kattints a "Mi is a jelszavam?" gombra!

Automatikusan küldünk egy e-mailt a megadott címre, amiben egy linket találsz.

3. Nyisd meg a postafiókod, kattints a linkre, amit a fent említett levélben kaptál.

4. Válassz új jelszót, írd be a mezőkbe!

5. Az e-mail-címeddel és az új jelszavaddal most már be tudsz jelentkezni.

Miért jó, ha feliratkozom a hírlevelekre?

Webbolti kedvezményeinkről és egyéb heti akcióinkról is olvashatsz hírleveleinkben, amelyekben folyamatosan hírt adunk a legfrissebb könyvekről, könyves programokról. Érdemes feliratkoznod a különböző Pagony-boltok saját hírleveire is, hogy ne maradj le semmiről!

Amennyiben a pagony.hu szolgáltatásával kapcsolatban bármilyen kérdésed, észrevételed, megjegyzésed lenne, kérünk, írj az ugyfelszolgalat@pagony.hu címre, kollégáink rövid időn belül válaszolni fognak.

Mi az a “Listára teszem” gomb?

Ezzel a gombbal lehetőséged van saját listákat létrehozni. A listáidon gyűjtheted azokat a termékeket, melyeket csak később szeretnél megvásárolni. Használd az áruk leírásánál található Listára teszem gombot, ahol személyre szabottan többfajta listát is létrehozhatsz, ezeket megoszthatod vagy elküldheted bárkinek.

Vehetek-e Pagony vásárlási utalványt?

Hát persze!

A Pagony-boltokban személyesen megvásárolható, 5000 Ft értékű ajándékutalvány a legjobb választás, akár ajándékba is adhatod!

A vásárlási utalvány a vásárlástól számított egy éven belül felhasználható, és az összes Pagony-boltban, valamint a webáruházban is beváltható!

Külföldre is rendelhetek csomagot?

Igen.

Ugyanúgy a weboldalon bejelentkezve tudod feladni a rendelést, mint belföldi szállítás esetén is, azonban külföldi szállítás esetén csak a bankkártyás vagy az átutalásos fizetési módok közül választhatsz.

A rendelésed feladásakor tudjuk felmérni a szállítási költséget a csomagod súlya és az ország alapján, így miután feladtad a rendelést, küldünk neked egy díjbekérőt vagy – ha a bankkártyás fizetést választottad – , egy linket a szállítási költséggel kiegészítve.

Mennyibe kerül külföldre csomagot rendelni?

Európában a várható szállítási költség 5 kg-ig 3.500-10.000 Ft között várható országtól függően.

Európán kívül nagyon változatosak az árak, nem tudunk előzetes becslést adni, az értéke a rendelésed súlyától és az országtól függően alakul.

Az utalás beérkezése után összeállítjuk a csomagodat, és amennyiben a rendelésben szereplő címekből van raktárkészlet, 3-5 munkanapon belül feladjuk. Ha a rendelésed feladásakor nincs raktárkészlet a rendelt termékből, a beszerzés után tudjuk feladni a csomagodat.

Ha egyéb kérdésed van a külföldre rendelt csomagokkal kapcsolatban, keresd fel ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@pagony.hu címen!