A könyv sarkainál fogva belelapozhatsz ebbe a könyvbe, és megnézhetsz néhány mintaoldalt.
5-10
Kártyajáték - Összefogó - Familou
DJECO
Előkészületek: A hat farkas kártyát terítsük ki, a számos oldallal felfelé. Keverjük meg az állat kártyákat és osszunk minden játékosnak hármat. A maradék lapokat egy húzópakliba rendezzük, amit képpel lefelé leteszünk a játékosok közé. A játékosok órajárás szerint követik egymást. Maguk között döntik el, ki kezd. A játék során a játékosok megbeszélhetik egymással, milyen lapjaik vannak (de nem mutatják meg a lapokat). A játék célja, hogy a olyan lapokat tegyenek le, amelyek segítik a következő játékost letenni a maga lapját, így nem szakad meg a játék. A játék menete: Amikor sorra kerülsz, tégy egy lapot az asztal közepére. Két lehetőséged van: • kezdj egy új családot, úgy, hogy leteszel egy ahhoz a családhoz tartozó lapot, • folytass egy meglévő családot; ehhez figyelembe kell venned a családban lévő lapok számsorrendjét (pl. ha egy család 4-es számú lapja van lent, csak 3-as, vagy 5-ös lappal folytathatod) A kör végén húzz egy lapot a húzópakliból, majd jöhet a következő játékos. Ne feledjük: • Ha egy család hatodik lapját teszed le, mondd be a család nevét, és újból te következhetsz. • Ha nem tudsz letenni egy lapot sem, fel kell fordítanod az egyik farkas kártyát (először az 1- est, aztán a 2-est, és így tovább). Győzelem: Ha a játékosok mind a hét család hat-hat lapját letették, győztek. Ellenben, ha mind a hat farkas kártyát felfordították, akkor a farkasok győznek, a játékosok pedig elveszítik a játékot!