Kókusz kalóz - Társasjáték
  • 6-99

Kókusz kalóz - Társasjáték

DJECO

Előkészületek: A kockatáblát az asztal közepére tesszük, hogy minden játékos elérje. A térkép játéktáblát tegyük a kockatábla mellé (hogy mindenki jól láthassa). Minden játékos választ egy figurát, amit a játéktábla kezdő mezőjére tesznek, majd fognak néhány kockát: - Két játékos esetén: mindenki hat kockát kap - Három játékos esetén: mindenki négy kockát kap - Négy játékos esetén: mindenki három kockát kap A játék menete: A játék órajárás szerint halad. A legfiatalabb játékos kezd, dob a kockával a kockatáblán. A következő játékos ugyanígy tesz, és így tovább... a kockákat így egymás után dobják a kockatáblára. A játékosoknak figyelniük kell a kockákat, hogy felismerjék a kialakuló sorozatokat. Próbálj elsőként észrevenni egy három jelből, vagy három azonos színből álló sorozatot. A sorozat nevét hangosan, érthetően mondd is be (kalóz koponya, szablya, kókuszpálma, gyémánt, hajó, pisztoly, fekete, vörös, zöld, kék, sárga, lila). Ha két sorozatot is látsz, először “kettő”-t kell mondanod, majd utána rögtön a két sorozat nevét. (Megjegyzés: már öt kockánál is létrejöhet két sorozat.) - Ha a bemondásod helyes: vedd el a sorozathoz tartozó kockákat és tedd magad elé a többi kockádhoz. Aztán lépj a saját figuráddal a térkép táblán annyi mezőt, amennyi sorozatot bemondtál (pl. ha két sorozatot mondtál be, két mezőt lépj előre). Ezután a játék a te kockadobásoddal folytatódik. - Ha tévedtél (a bemondott sorozat legalább egy része téves), annyi mezőt lépj a figuráddal visszafelé, ahány sorozatot bemondtál. (Ha a figurád még mindig a kezdő mezőn áll, nem kell lépned vele). A játék ezután folytatódik a következő játékos kockadobásával. Megjegyzés: akkor is ezeket a lépéseket kell követned, ha három sorozatot mondasz be (ami ritka eset). Ilyenkor három mezőt lépj előre vagy hátra. Különleges esetek: • A "kókuszpálma" sorozat: amikor egy “kókuszpálma” sorozatot mondasz be, három mezőt lépj előre a figuráddal. • A "kalóz koponya" sorozat: amikor egy “kalóz koponya” sorozatot mondasz be, lépj egy mezőt előre a saját figuráddal, és lépj egy mező hátra az összes többi játékos figuráival. Ne feledjük 1: csak akkor léphetsz a figuráddal előre (vagy hátra), ha elsőként mondasz be sorozatot. Ha egy másik sorozat is látható, amit nem mondtál be, a többi játékosnak várnia kell a következő kockadobásig annak bemondásával. Ne feledjük 2: ha két vagy több játékos pontosan egyszerre mond be sorozatot, egyikük bemondása sem érvényes, a játék pedig folytatódik a következő játékossal. Ha ebben a vonatkozásban vitára kerülne a sor, kérhetik egy másik játékos bírói segítségét. Ne feledjük 3: - ha dobáskor egy kocka fellök egy másikat, aminek így változik a mutatott oldala, úgy hagyjuk és nem fordítjuk vissza. - ha egy kocka az élén áll meg, nem az oldalán (akár újonnan dobott, akár egy másik, már a táblán lévő), a játékosnak, aki éppen a soros, meg kell noszogatni a táblát, hogy a kocka megfelelő helyzetbe érkezzen. Ne feledjük 4: ha nincs nálad kocka, amit dobhatnál, amikor te következel, rögtön jön a következő játékos. Viszont sorozatokat ugyanúgy bemondhatsz. Ha egyáltalán nincs már dobható kocka (vagyis mind a 12 kocka a táblán van), akkor a kockákat szétosztjuk a játékosok között úgy, ahogy a játék elején. Győzelem: Az a játékos nyeri meg a játékos, aki elsőként éri el a kincset.

Játékszabály ( )

Elérhetőség: rendelhető

Várható szállítási idő: 3- 5 munkanap

Teljes ár: 7190 Ft
Aktuális ár: 5033 Ft
loyaltypoints25 törzsvásárlói pont
Kosárba

Sütihasználati beállítások