Világítótorony
  • 5-99

Világítótorony

Marbushka

A játék célja: az nyer, aki elsőként köt ki a világítótorony szigetén úgy, hogy a őr az őhajójában ül. A játék előkészülete: állítsátok össze a játéktábla részeit úgy, hogy a megfelelő részek illeszkedjenek egymáshoz. Tegyétek a szigetre a világítótornyot, a tábla másik végén lév ő kikötőbe pedig helyezzetek el annyi vitorlást ahányan játszani szeretnétek. A hat széler ősség korongot (amik a lépéseket jelölik) keverjétek össze és lefordítva tegyétek a tábla egyik végébe. A világítótorony ő rét, aki hajótörést szenvedett, helyezzétek sziklára, a (hetedik) megjelölt mezőre. A játék kezdete: a legfiatalabb játékos kezdjen! Fordítson fel egy tetszőleges korongot a szélerősség korongok közül. Lépjen annyit, amennyit a korong mutat. Miután mindenki megnézte a korongot a játékos azonnal fordítsa vissza. A korongon lévő számot teljes egészében le kell lépni. Elő re és hátra is lehet lépni, de egyszerre csak egy irányban, mozgás közben nem lehet irányt váltani! Amikor rá kerül a sor a következő játékos forgasson fel egy korongot és lépjen. Fontos, hogy igyekezz megjegyezni a korongokon látható számokat és a korongok helyzetét, hogy olyan számot forgass fel, amivel arra a mezőre tudsz lépni, ahol az őr áll vagy az a hajó amelyikben őt szállítja. A hajótörött lépései: Ha arra a mezőre lépsz, ahol a torony őre hajótörést szenvedett , be kell tenned őt a hajódba és vele folytatni az utazást! (mert az a cél, hogy vele együtt érj célba.) Ha beültetted, utána azonnal meg kell keverni a szélerősség korongokat, mielőtt a következő játékos kerülne sorra. Így nehezedik a játék, mert az eddig megjegyzett korongok elvándorolnak a helyükről. De a cél továbbra is az, hogy ugyanarra a mezőre érkezz, amelyiken az őr vagy az a hajó áll, amelyiken az őr utazik. A játék tartalma: 3 db játéktábla 4 db hajó 1 toronyőr 1 világítorony 6 db szélerősségkorong Játékidő: kb. 20 perc

Játékszabály ( )

Elérhetőség: rendelhető

Várható szállítási idő: 3-5 munkanap

Kosárba

8790 Ft
8351 Ft (-5%)