Lezárult a játékunk: Képeslapok Berg Judittól

Kihirdettük a nyerteseket!

Ha nyár, akkor utazás, ha utazás, akkor képeslapírás! Berg Judit hősei is útra keltek, és megosztották velünk élményeiket! A játékban részt vevőknek annyi volt a dolguk, hogy elolvassák a képeslapokat, és kitalálják, ki lehetett a feladó! A helyes megfejtők közül pedig kisorsoltunk három szerencsés játékost, akik egy-egy 3 könyvből álló csomagot nyertek.

A szerencsés nyertesek: B. Blanka, L. Barbara és F. Erika.
Gratulálunk!
A nyerteseket e-mailben értesítettük.

1. képeslap

maszat.jpgAgócs Írisz rajza

Szia Sári!

Képzeld, hajóval utaztam a Balatonon! Akkora hullámok voltak, hogy Hóchóc csuromvizes lett! Ettem fagyit is, csokit és epret! Neked melyik fagyi a kedvenced?

Remélem, jól telik a nyár a nagymamádnál!

Hamarosan megint találkozunk.

puszi: ....................

2. képeslap

Hello Ciró!

cic.jpgAgócs Írisz így rajzolta meg a cipelő cicákat

Sajnálhatod, hogy nem jöttél velünk a bábfesztiválra! A bográcsozás Lili barátaival is biztos jó volt, de mi Lőrivel sokkal jobban mulattunk! Kaptunk perecet és vattacukrot, aztán megnéztük a gólyalábasokat. Olyan nagyok voltak, hogy az első emeleti ablakon is beláthattak volna, de ők inkább zsonglőrködtek és labdáztak. Képzeld, ott volt Zserbó is, és megint gonoszkodott. Fel akarta borítani a gólyalábasokat, de mi nem hagytuk, aztán a másik sátorban életre keltett egy bábot, ami rögtön elszaladt. Szegény előadók báb nélkül maradtak és nem is tudták volna folytatni az előadást, de szerencsére jöttem én, és beálltam helyette! Hatalmas tapsot kaptam a végén!  Na jó, most megyek, mert Lőri hozott egy kürtőskalácsot. Mindjárt kipróbáljuk, meg tudjuk-e olyan nagyra növeszteni, mint egy villanyoszlop!

Csá!   ....................

3. képeslap

Kedves Benedek!

panka.jpgPásztohy Panka rajza

Olyan rég találkoztunk, már nagyon hiányzol! Nem volna kedved ellátogatni a városba? Mi még mindig Bonifácnál nyaralunk, ha szép az idő, ki szoktunk menni a tündérvárosi strandra, a hűvösebb napokon pedig sétálunk, várost nézünk, társasozunk. Csiribí megtanult Bonifáctól autót szerelni, én pedig kaptam egy kis gitárt, azon szoktam játszani. Ha el tudnál jönni, a kedvenc sütiddel, finom áfonyás pitével várnálak! Már olyan nagy vagy, pintymama biztosan elenged. Üzenj a széllel, hogy mikor jössz, kimegyünk eléd a város szélére!

Nagyon várunk!    ....................

4. képeslap

rumini.jpgKálmán Anna illusztrációja

Ez nem ér, Balikó! Tűvé tettem a hátizsákom, de csak a mogyorós csokim papírját találtam meg benne! Képes voltál megenni indulás előtt? Vigyázz, ezért még számolunk, ha megérkezel Diószigetről!

Készülj a legrosszabbra, lesújt rád a nagy „R”, vagyis én, a Rettenetes!

....................

5. képeslap

Kedves Füzi!

images_1.jpegTimkó Bíbor rajza

Olyan izgalmas ez az erdei kirándulás! Nagyon sokat fogok mesélni róla, amikor hazamegyünk! Bütyök megmutatta Vilkónak és nekem, hol szoktak legelni az őzek, láttunk rókalyukat, borzokat és megismerkedtünk a mókusokkal is. Kár, hogy a Locsogó-tó partján nincsenek odvas fák, pedig olyan jó lenne, ha mókusok lennének a szomszédaink! Gyűjtöttem néhány erdei gyógynövényt is, amiket szeretnék kipróbálni. Vilkóval szedret is szedtünk, de sajnos közben a tüskés indák kiszakították a szoknyámat. Mindegy, majd otthon megvarrom, a szeder viszont nagyon finom volt.

A levelet elviszi neked egy cinke, mi pedig két nap múlva érkezünk!

Sok puszi mindenkinek Lengevárban!    ....................

6. képeslap

Szija Trikó!

ketkisdino.jpgKőszeghy Csilla rajza

Jó ez a tábor a csupaszlábúakkal, de sajnos nincs se wifi, se sajtos-tejfölös lángos. És a pörkölt is nagyon lassan készül a bográcsban. Hülye bogrács! Olyan éhes vagyok már, hogy gyorsan megettem három pókot, és szereztem egy gyíkot is, de a mancsomban maradt a farka, ő pedig elfutott. Hülye gyík! Pedig őt is meg akartam enni. Hegyet mászni utálok, de este lesz szalonnasütés, szóval mégiscsak maradok. Remélem, nem etted meg a gumicukrot, amit a párnám alá dugtam! Vigyázz, mert ha igen, megharaplak!

....................

7. képelsap

Kedves Tökmag apó!

tokmagok.jpgMészely Ilka rajza

Jó lenne, ha küldenél nekünk egy varázsigét, mert elég nagy bajban vagyunk. Minka kibontotta azt a kis üveget, amire ráírtad, hogy forgószél, és persze előtört belőle egy hatalmas fuvallat, ami elrepített bennünket az őserdőbe. Már hintáztunk indákon, megismerkedtünk egy tukánnal és két papagájjal, de fogalmunk sincs, hogy tudnánk visszajutni a faluba. Segíts, kérlek! Számítunk rád mind a négyen!

Köszönjük szépen:

....................   ....................  .................... ....................