Adventi ajánlatunk - 3. hét

Válogass 20% kedvezménnyel!

Ismét adventi akció a Pagonyban! A karácsonyt megelőző időszakban hetente más és más termékeket vásárolhattok meg nagy kedvezménnyel a Pagony üzleteiben és webboltjában. Ezek egyben a mi legnagyobb kedvenceink is, amiket gondos kezek válogattak össze számotokra, hogy minden korosztály megtalálja köztük a legszuperebb karácsonyi meglepetést. Ismerd meg adventi ajánlatunkat, és szerezd be mindet 20% kedvezménnyel!

Ha bármelyik boltunkban, vagy a webboltban 2021.12.06.-12.12. között beszerzitek az alábbi játékokat és könyveket, akkor 20% kedvezményt kaptok rájuk. Az egyetlen kivétel a Pagony Játékház, mivel náluk egy teljesen speciális karácsonyi ajánlat vár titeket!

A dátum most nagyon fontos: ezek a termékek csak ezen a héten lesznek kedvezményesek, és csak a Pagony online és offline boltjaiban. De jövő héten újabb csodás meglepikkel készülünk nektek!

Játékok

sg-keszlet.jpgSuper green - 3 az 1-ben kreatív készlet 3+

A gyurmázás és festés mostantól nem csupán játék, móka és kacagás, de a bolygónk iránti szeretetüket is kifejezhetik vele a gyermekek!

A kreatív szettek 100% bio, környezetbarát, újrahasznosított és újrahasznosítható anyagokból készültek mind a tartalmukat, mind a csomagolásukat tekintve. A festékek kukoricából, a zsírkréták pedig méhviaszból készültek. A színezékek igazoltan méreganyagmentesek, nem tartalmaznak sem parabént, sem glutént.

A Super Green 3 az 1-ben kreatív készletben festéshez, színezéshez és nyomdázáshoz találtok nagyszerű kellékeket és alapanyagokat. A kreatív dobozban három fiók is van, ami lehetővé teszi a gyermekek számára, hogy rendezetten, elkülönítve tárolhassák a szett tartalmát. A festés, rajzolás és színezés örömmel töltik el az apróságokat és segítik őket kreativitásuk fejlesztésében.

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

kinyomo.jpgSuper green - Gyurmakinyomó 3+

A Super Green Gyurakinyomó szettben mindenféle formát és eszközt megtaláltok, amivel az ügyes gyermekkezek a legkülönbözőbb figurákat készíthetik el. A gyurmázás örömmel töltik el az apróságokat és segítik őket kreativitásuk, motoros készségeik fejlesztésében. Természetesen, ahogy a fenti készlet esetében, itt is minden organikus, természet- és bőrbarát alapanyagokból készült.

Miközben a gyermekek játszanak, és furcsábbnál furcsább kreációkat készítenek, öt inspiráló hős segíti őket abban, hogy megtanulják, mire tudnak odafigyelni a mindennapokban, amivel ők is segédkezhetnek a Föld megóvásában, hogy egy jobb hely lehet minden gyermek számára. A környezetbarát eszközökkel a kisgyermekek új hősként csatlakozhatnak a csapathoz.

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

ora.jpgTanulom az órát 3+

Az óra az egyik legizgalmasabb tárgy a lakásban egy ovis számára. Magasan van, nem szabad hozzányúlni, és valamiért nagyon fontos a felnőtteknek, hogy mit mutat. A kicsik is nyugodtan ismerkedhetnek a szerkezettel, ez sokat fog segíteni nekik az első iskolai évben. Ezzel a remek játékkal élmény lesz a tanulás!

A dobozban találtok 13 modellkártyát, melyek egyik oldalán a digitális formátum, a másik oldalon az analóg formátum látható, így a gyerekek mindkét rendszert megismerhetik. Váltogassátok a nappali és az éjszakai hátteret, és barátkozzatok meg játszva az órával kapcsolatos fogalmakkal!

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

maszat_box-top_1000px.jpgMaszat és az elveszett plüssök 3+

Maszat kirándulni indul, és természetesen az összes kis plüss barátját is magával viszi kalandozni. A kalamajka akkor kezdődik, amikor Maszat uzsonnázni kezd, mert addig az összes plüss kimászik a hátizsákjából és persze el is tévednek. A feladat, hogy segítsetek a plüssöknek hazajutni még sötétedés előtt, különben Tigriske még elfoglalja a kis kosarukat!

Ennek a kooperatív társasjátéknak két játékmódja van, egy egyszerűbb a kicsiknek, és egy összetettebb, hogy a nagyobb gyerekek számára is kihívást jelentsen. Maximum 4 játékos segíthet egyszerre Maszatnak, de egyedül is remekül el tud vele játszani a csemete.

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

30459.jpgOrszág-város, kicsi-nagy 5+

Ország-várost mindenki szeret játszani. Ez a kiadás egy kicsit megcsavarja a klasszikus játékot, hogy kisebbek, nagyobbak, felnőttek, gyerekek, színben, szagban, tapintásban, hangzásban gondolkodók mind felhőtlenül tudjanak vele játszani! Itt nemcsak a műveltség számít, hanem az ügyes asszociációs képesség is!

Igaz Dóra első olvasós könyvsorozata alapján, Horváth Ildi imádnivaló rajzaival készült el az Ország-város-kicsi-nagy, kicsiknek könnyített játékmódokat, nagyoknak többféle nehezítést is rejt a doboz. Nem csupán kategóriák, de helyszínek szerint is játszhattok! Igazi családi kedvenc lesz!

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

ring.jpgRing der Magier - A varázsló gyűrűje 5+

Ügyességi játékot keresel? Megtaláltad! Ebben a kalandban kis varázslók vetélkednek, melyikük tudja ügyesebben használni a varázsgyűrűt. A gyűrűt háromféleképpen kell mozgatniuk: pöckölni, pörgetni és „röptetni”, de mindig a tábla közepén lévő téríti el a mágneses varázstárgyat. Amilyen színű sáv felett landol a gyűrű, olyan színű kristályt gyűjthet be a mozgatója. A játékot az nyeri meg, akinek először sikerül a tábláján lévő 8 kristályt összegyűjteni.

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

evjateka_rumini.jpgRumini - Hajónapló 7+

Rumini és barátai a hajónaplót lapozgatva felidézik, milyen sok helyen jártak már, és mennyi izgalmas kalandban volt részük. De kik is voltak ott a legfontosabb pillanatokban? Ha már régen olvastátok a könyveket, segítünk: ott volt Balikó, Galléros Fecó, Sebestyén, Negró, Bandi, Rozi, Bojtos Benedek Kapitány, Johanna…. és az óriáspolip.

A Rumini - Hajónaplógyors, pörgős kártyaalapú játék. Nagyon egyszerű és gördülékeny, családilag vagy az osztályban, kiránduláson vagy egy buliban - jó lesz! A 32 jelenetkártyán megelevenednek a könyvekből ismert karakterek, helyszínek. Apró figyelmesség a készítőktől, hogy az adott jelenetben szereplők nevét kiemelték a képek alatt, így azok is be tudnak szállni a játékba, akik nem ismerik fel álmukból keltve is az egérkéket. A kezünkben lévő karakterkártyák közül csak azt játszhatjuk ki, aki szerepel a jelenetben. Egyszerre akármennyi egérkét letehetünk, viszont egy karakterből csak egyet, függetlenül attól, hány egyforma lap van nálunk.

A játék nyolc körből áll, és annyira lendületes, hogy biztosra veheted, egy meccs után nem fogtok megállni!

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

draftosaurus-en.jpgDraftosaurus 8+

A dinóknál már csak a dinóparkok menőbbek - hát ki ne szeretne egy sajátot! Most megmutathatjátok, hogy milyen igazgató is válna belőletek, ha egy saját dinós állatkert felügyelői lennétek! Ha pedig jól építkezel és taktikázol, akkor még profitálhatsz is belőle! Tedd próbára magadat ebben a pörgős játékban!

A Draftosaurus egy nagyon könnyen tanulható társas, 2 - 5 játékos részére, az átlagos játékidő rövid, csak 15 perc.

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

sushi-roll-mockup.jpgSushi Roll 8+

Ha szeretitek a Sushi Go és Sushi Go Party játékokat, itt az idő, hogy kipróbáljátok a dobókockás verziót, a Sushi Roll-t! Ha nem ismeritek még egyáltalán a játékcsaládot, akkor is nyugodtan indíthattok ezzel!

Ezúttal nem kártyalapokon gyűjtögethetitek a szupercuki japán finomságokat, hanem dobókockákon. Adott számú kockát kaptok lapok helyett, amivel körönként dobhattok, egyet megtarthattok, a többi kocka pedig megy tovább a szusis “futószalagon”. Persze ebben a játékban sem ennyire egyszerű a helyzet, hiszen az evőpálcikák segítségével elvehettek egymástól fogásokat, a “menü” segítségével pedig újra dobhattok. Szerencsére a végén nem a feketeleves jön, hanem a sok pontot érő pudingok!

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

resizer-16316923140490.jpg7 csoda - Építészek 8+

Ebben a játékban azért versenyeztek, hogy ki legyen az ősi világ vezére. Ehhez egy csodát kell megépítenetek, ami kiállja az idő próbáját!

A játék során be kell fejeznetek a csodátokat, továbbá erőforrásokat gyűjteni a közösségetek számára és katonai erőt létrehozni a konfliktusok kezelése érdekében. Eközben ügyelnetek kell az erőforrásaitok okos beosztására, tudományos fejlesztéseket kell végrehajtanotok és minél több győzelmi pontot gyűjteni, hogy ti hagyjátok a legnagyobb nyomot a történelemben! A játék 8 éves kortól ajánlott, de a felnőtt játékosoknak is izgalmas kihívást jelent majd!

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

canvas0.jpgCanvas - Festői vásznak 10+

A Canvasban egy festő szerepében játszol, aki egy művészeti versenyen vesz részt. A játékosok művészeti kártyákat gyűjtenek, amelyekből 3 darabot egymásra rétegezve alkotják meg saját egyedi festményüket. Minden kártya tartalmaz egy-egy műalkotást, valamint a pontozás során használt ikonokat. Az ikonokat a játékosok a kártyák rétegezésének módjától függően fedik fel vagy rejtik el, ami izgalmas rejtvényt eredményez.

A festmények pontozása a pontozókártyák alapján történik, amelyek minden játékban változnak. Ha a játékosok három festményt készítettek és pontoztak, a játék véget ér.

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

covers_9575.jpgA halálfalók felemelkedése 11+

Mentsétek meg a varázsvilágot! Akadályozzátok meg a halálfalók felemelkedését, védjétek meg a Harry Potter-sorozatból ismert helyszíneket! A varázsvilág sorsa a ti kezetekben van!

Ezt a játékot legfeljebb négyen játszhatjátok, és bár a belső vicc kedvéért 11 éves kortól ajánlott, valójában már 8-9 éves kortól nagyszerűen játszható. Felső korhatár nincs, ezt a játékot mindenki élvezni fogja, akit legalább egy kicsit megérintett a Harry Potter-univerzum.

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

img_1660_1296x.jpgKörvonal - Az őszinteség játéka 14+

A Körvonal egy olyan kérdésekből és felvetésekből álló kártyajáték, ami segít jobban megismerni egymást és önmagunkat is. A kérdésekre nincs jó, vagy rossz válasz, és az őszinteség az egyetlen betartandó szabály. Legalább két fő szükséges a játék elkezdéséhez, egy idő után pedig azt veszitek majd észre, már nem is játszotok- csak beszélgettek.

Nincs időbeli korlát egy-egy válaszra, úgyhogy készüljetek fel arra, hogy valószínűleg sokáig fog tartani. Garantált a sok nevetés, talán néha a könnyek is, de abban mindenki biztos lehet, hogy a Körvonal felejthetetlen élményt fog nyújtani!

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

korvonal00271_1080x.jpgMini körvonal - Kártyajáték 5+

A Körvonalnak létezik egy gyerekeknek készült variánsa is, most ezt a kártyajátékot is beszerezhetitek az adventi akció keretein belül. Ezek a kérdések egy – az élethez alapvetően egészségesen forduló – gyereket egyszerűen és könnyen tudnak megnyitni. Ehhez azonban az a legfontosabb, hogy a szülők is alaposan felkészüljenek ezekre a beszélgetésekre.

A kérdések érzékeny és fontos témákat vetnek fel, ezáltal érzékeny és fontos válaszokat kaphattok. Minél őszintébbek a válaszok, annál többet tudtok meg a gyerekek mozgatórugóiról, arról, hogyan látják a világot, mi jó nekik, mi rossz és min lehetne esetleg változtatni.

Csak úgy, mint a körvonalnál, ebben a játékban sincsenek szabályok, jó vagy rossz válaszok. Az egyetlen cél, hogy egy időre kizárólag egymásra figyeljetek és olyan dolgokról beszélgessetek, amikről egyébként talán nem beszélnétek.

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

Könyvek

sandwich_grof_borito_1000.jpgSandwich grófja és a nápolyi pizza 5+

Kalas Györgyi ismeretterjesztő könyve is hihetetlen népszerűségnek örvend (mi is rajongunk érte). A legnépszerűbb, egész világon kedvelt ételek történetét dolgozza fel. Elgondolkodtál már azon, hogyan lett a pizza, ki készítette az első szendvicset és hogyan jött rá az emberiség, mennyire finom a kakaó?

Ha igen, akkor minden kérdésedre választ ad ez a kötet, ha nem, akkor pedig itt az ideje, hogy belevesd magad a kaja-kalandba!

Nem csak globálisan népszerű ételekről olvashatsz, hanem klasszikus magyar fogásokról is, sőt, pár receptet is tartalmaz a könyv! Horváth Ildi zseniális illusztrációi teszik teljessé, itt bele is kukkanthatsz, hogy te is meggyőződj róla, nem érdemes kihagyni!

Figyelem: fennáll a veszélye, hogy megéhezel olvasás közben!

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

az_univerzum_a_tehenek_meg_minden_borito_1000px-1.jpgAz univerzum, a tehenek meg minden 6+

A gyerekek sokat kérdeznek, mi több: jókat tudnak kérdezni. Biztos megvan az az érzés, amikor olyan kérdést szegeznek neked, amiről érzed, hogy ez most fontos. Ezt jó lenne olyan kereken, pontosan, érthetően megválaszolni amennyire csak lehet. Csak nem tudod honnan is kezdj neki.

Ilyesmi történt a kötet szerkesztőjével, Gemma Elwin Harris-szel is. Előbb a két unokahúga kezdte kérdésekkel bombázni, ekkor jött az ötlet. Mire a könyv összeállt, már a kisfiát tologatta a babakocsiban. Olyan könyvet hozott létre, amiben minden egyes kérdésre a téma ma élő (minimum egyik) legjobb szakértője válaszol.

A konkrét, természettudományos, vagy történelmi kérdések nagy részére más ismeretterjesztő könyvekben is találhattok válaszokat. Ilyen frappánsan, lényegre törően, szellemesen megírtakat azonban aligha. És ha van még valami, ami nagyon szórakoztató ebben a parádés könyvben, azok az igazi, nagyon specifikus kérdések, amilyeneket tényleg csak gyerekek tudnak feltenni. Ha egy tehén egész évben tartogatná a pukizást, és egyszer, egyetlenegy hatalmas kilövéssel adná ki az egész adagot, eljuthatna-e a holdig? Szerette-e Nagy Sándor a békákat? És végül: meg szabad-e enni a kukacokat? (válaszol: Bear Grylls. Ki más.)

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

lehet.jpegLehet 7+

Hogy lehet egy gyerekkönyv ennyire gyönyörű? A hatalmas oldalakon alig 1-2 mondatnyi szöveg, de olyan fontos gondolatok ezek, amiken bőven érdemes annyit gondolkodni, mint egy egész telegépelt oldalnyi szövegen. Ráadásul az illusztrációi is olyan csodaszépek, hogy arra nehéz szavakat találni. Egytől egyig mindegyik rajzot kitennéd a faladra, erre fogadni mernék!

A mese pedig szól mindarról, amit megtehetsz, és mindarról, amivé válhatsz. Arról, aki ebben a pillanatban vagy, és mindazon varázslatos, korlátlan lehetőségről, melyet magadban hordozol. Belőled egyetlenegy van, egyetlenegy volt és lesz. Páratlan, egyedi és megismételhetetlen vagy. Már csak annak az esélye is, hogy itt vagy, pont ezen a helyen, pont ebben az időben, oly csodálatos, ritka és kivételes, ami soha nem fog újra megtörténni.

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

2634461_3.jpegMindent a technológiáról 10+

Gondoltál már arra, honnan tudja az okostelefonod, merre van felfele? Hogy az önvezető autók miért nem karamboloznak? És arra, hogy hogyan működik a virtuális valóság? Bámulatos felfedezések és innovációk korát éljük, és bár a technológia napról napra egyre nagyobb hatással van az életünkre, működését mégsem értjük mindannyian.

Ebben a látványos kézikönyvben az érdekes információkkal teletűzdelt ábrákon keresztül feltárul előttünk a gépek, eszközök, szerkezetek belső működése, hogy végre mindent megtudjunk a technológiáról.

Keresd a boltokban vagy rendeld meg itt!

biblia.jpegBiblia - Az ősi történetek 14+

Scolar legújabb kiadványa nem csupán rendkívül alapos, de elképesztően gazdagon illusztrált, szinte képregényszerű, hatalmas, amolyan "könyvvel együtt padlóra fekvős" könyv.

Az Ószövetség történetét ismerhetjük meg általa egészen Dánielig Frédéric Boyer Bibliaszakértő segítségével, méghozzá olyan módon, hogy akár vallásosak vagyunk, akár nem, segítséget nyújt a gyermekünknek a történetek alapos megismerésében. Az író nem arra fekteti a hangsúlyt, hogy cselekményvázat adjon át, hanem részletekbe menően magyaráz el újra félreértelmezett vagy akár cenzúrázott részeket is. A könyv közérthetőségre és egyszerűségre, sablonmentességre törekszik, szövege mégsem lesz száraz.

Fontos szerepet játszanak benne Serge Bloch csodás illusztrációi, melyekkel bátran bíbelődhetünk a szöveg olvasása közben, előtt és után.

Keresd a boltokban, vagy rendeld meg itt!

7605235_5.jpegA világ szimbólumai14+

Miért tartozik a zodiákus mindegyik jegyéhez egy különös jel? Ha győztünk, miért a magasba emeljük a kezünket, miért nem lógatjuk inkább? Miért a két függőleges vonallal áthúzott s betű jelenti az amerikai dollárt?

Az ember az ősi barlangrajzok és a középkori alkímia bűvös jelképei óta használja a szimbólumokat történetek elmondására, bonyolult és elvont fogalmak kifejezésére. Korunk szimbólumaival életünk minden területén találkozhatunk a közlekedési tábláktól a rendfokozati jelzéseken és a figyelmeztető ábrákon át a vallási motívumokig, a hangjegyekig és a központozási jelekig.

A világ szimbólumai tematikus fejezetekbe sorolja világunk több mint ezer ikonját, glifáját, jelzését és jelképét, hogy feltárja elfelejtett eredetüket, titkos üzenetüket és változó értelmezésüket a századok során. Aki ihletet keres egy új tetováláshoz, ugyanúgy megtalálja számítását ebben a gyűjteményben, mint a kelta rúnaábécé rejtélyeinek kutatója.

Keresd a boltokban vagy rendeld meg itt!

pal-kata-dorottya-kreativ-onismereti-hataridonaplo-ut-onmagamhoz-242917.jpegKreatív önismereti határidőnapló 16+

E rendhagyó és különleges határidőnapló nemcsak arra szolgál, hogy feljegyezd a fontos időpontokat és teendőket, hanem egy teljes évig útitársként mutatja az utat önmagadhoz.

Tizenkét kulcsfontosságú témakör mentén, közérthető pszichológiai magyarázatokkal, valamint kreatív és elgondolkodtató gyakorlatokkal mélyíti el az önismereted. Nem siettet, meghagyja számodra a teret és az időt, hogy akkor vágj bele az utazásba, és olyan ütemben haladj, ahogy az számodra kényelmes – már csak azért is, mert öröknaptárról van szó.

Persze ahogy egy jó szakember, úgy ez a könyv sem ad gyors és kész megoldásokat, ugyanakkor minden szükséges eszközzel felvértez ahhoz, hogy az önismereti kaland során izgalmas felismerésekkel és hasznos tudással gazdagodhass. A kérdés már csak az: elindulsz-e az önmagad felé vezető úton?

Keresd a boltokban vagy rendeld meg itt!

Szülőknek

2579985_3.jpegApapara

Szél Dávid gyakorló pszichológus, apa és férj. Apapara című blogja alapján készült nagy sikerű könyvének bővített, átdolgozott kiadásában szülőként, férfiként, szakemberként és gondolkodó emberként körüljárja a gyereknevelés számos örömét és nyűgét-nyavalyáját, az altatás, az etetés, a beszoktatás vagy éppen a gyerekkönyvek kiválasztásának nehézségeit. De nem hagyja szó nélkül a társadalom álszentségeit, a szülőséggel kapcsolatos elvárások képtelenségét és a pszichológia tévedéseit sem.

Szellemes és elgondolkodtató kötete segítségével az apák könnyebben megbirkózhatnak a szülőséggel járó kihívásokkal, és megtalálhatják a helyüket az új családi felállásban.

Orvos-Tóth Noémi a következő gondolatokkal ajánlja a kötetet: „De jó lett volna, ha a kezembe nyomják ezt a könyvet, amikor az újszülött lányommal kiléptem a kórházból! Annyi eleven élethelyzetet mutat be, és annyi jó ötletet ad, hogy kisgyerekes szülőként biztosan ott lett volna az éjjeliszekrényemen. A szakmaisága mellett leginkább az őszinteségét szerettem, azt a nyíltságot, ahogy Dávid felvállalja a saját dilemmáit, megmutatja a bizonytalanságait. Ettől lesz igazán hiteles szakember és APA.”

Keresd a boltokban vagy rendeld meg itt!

cover-hub1_rgb72dpi_mi-jar-a-kamasz-fejeben.jpegMi jár a kamasz fejében?

Ez a páratlanul gyakorlatias könyv a tinédzsereket nevelő szülőkhöz szól. Tudományos magyarázatot ad a kamaszkor jelenségeire, feltárja a viselkedésük mögött rejlő okokat, és megmutatja, hogyan reagálhatunk a legmegfelelőbben – az adott pillanatban és hosszú távon.

A könyvben szereplő több mint 100 mindennapi helyzet segítségével megtudhatjuk, mit tegyünk, amikor gyerekünk ránk csapja az ajtót, és hogyan kezeljük például az online biztonságával, a szorongásával, az iskolai teljesítményével és a szexualitásával kapcsolatos kérdéseket.

Fedezzük fel, mi kell a támogató környezet és kommunikáció kialakításához, és hogyan segíthetünk gyermekünknek, hogy kiegyensúlyozottan és elégedetten élje meg a kamaszkorát.

Keresd a boltokban vagy rendeld meg itt!

Kapcsolódó termékek